Ron Paul/Alex Jones in bed with the Russians

Unpopular opinion going against the grain that is highly interesting and well researched:

The first thing we’re going to do is admit that this is a touchy subject. We know that people will not be happy with us about this information. Nevertheless we hope this information will explain why Ron Paul is a shady choice for President. These are the facts. This is the truth about Ron Paul. But first, in order to understand Ron Paul we have to take a good hard look at his primary supporters. We begin with Alex Jones.

Alex Jones himself has featured prominently on Russian television. RT, previously known as Russia Today, is a government-funded global multilingual television news network based in the Russian Federation. It was founded in 2005 as Russia Today by the government-owned RIA Novosti.

Ron Paul actually raised one million dollars from the Russian government-funded group at RT (Russian Television). A commentator on the Russian government-funded television news network RT boasted of a $1 million “money bomb” on behalf of U.S. Rep. Ron Paul, R-Texas, a candidate for the Republican presidential nomination.

The donation raised legal questions, because while the commentator happens to be an American, allowing him to donate to Paul’s presidential campaign, foreign entities such as RT are prohibited. (see here)

Full article: Ron Paul/Alex Jones in bed with the Russians (PP Simmons)

Comments are closed.